xoves, 18 de abril de 2013

VISITA A BONILLA, QUE MARABILLA!

O luns pasado, os cativos de infantil e 1º ciclo fixeron unha excursión moi saborosa. Como vedes nas fotos, foron á fábrica de patacas fritas "Bonilla". Alí aprenderon todo o proceso industrial da elaboración das patacas fritas.
unha máquina as lava e as pela

outra as corta en rodelas


pasan a unha fritidora moi longa
outra máquina as empaqueta nas bolsas
De remate, cada neno levou de regalo patacas fritas e gusanitos, que, como di a canción:
no recreo comeron
 e a min non me deron
 porque non quixeron

5 comentarios:

David 1º dixo...

Encantoume a visita a Bonilla.Pasámolo moi ben.Os gusanitos estaban riquísimos.

antia 2º dixo...

Me encanto ir a bonilla . Y tambiem
las vistas desde el autobus.

Ana2º dixo...

Me divertí mucho viendo como se elaboraban las patatas y su proceso mmmmmmm las patatas eran lo mejor.

Verónica de 1º dixo...

La visita a Bonilla me encantó.Las patatas estaban muy ricas.Y me gustó cuando nos enseñaron cómo salen de la tierra y cómo se preparan

sara dixo...

Sara di:
As patacas de Bonilla gustaronme moito ,ummmm que ricas que estaban!!!!