luns, 11 de xuño de 2012

PEQUENOS SI... PERO GRANDES LECTORES!

Venres, 8 de xuño, grande expectación no colexio. Eu, o voso amigo Rato,  decateime de que xa houbera moitos adultos lendo para nós, asi que para rematar os contos compartidos dos venres, tiñan que ler os que máis usan e disfrutan da biblioteca, os pícaros, os cativos, os nenos, vós.

Noemí de 1º, Laura de 2º, Alba de 3º, Lucía de 4º, Sergio de 5º e Sara de 6º, escolleron os seus contos máis queridos e subiron ao escenario para lelos con todo o seu sentimento, e como homenaxe a este curso que xa remata.

E a verdade é que non sabería dicir cal deles me marabillou máis.


4 comentarios:

Ana de 1º dixo...

Me encanto cuando Noemi y Alba torres contaron el cuento pero el cuento que mas me qusto fue el de Soy el mejor que lo conto Noemi y Jose ico el dibujo dos besos de Ana.

Mateus dixo...

Lectores de soños. Que ben!

Sara Buedo (6) dixo...

Todos limos ben. Eu contei o conto :
"Pirata Pata de Lata ", e pareceme que aos pequerrechos lles gustaron.
JUA,JUA, JUA.

Antia 1º dixo...

Me encanto como leyo Alba Torres lo conto mui Bien Besos Antia.