Biblioteca escolar José Cornide Saavedra - A Coruña

miércoles, 11 de febrero de 2009

Libros que nos alumean.

Neste noso proxecto que chamamos Aluméame, achegámonos a moitos libros.
Libros que gardan historias cheas de lampadiñas que escorrentan medos,de luces maravillosas, de faros... mesmo das persoas cegas, que alumean a súa escuridade cos outros sentidos...Tamén libros que nos informan sobre a luz.
Temos tamén libros de historia e lendas da nosa Torre e da persoa que dá nome á nosa escola.
Aquí abaixo tedes unha pequena mostra deles.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ola a mín xa me loron un conto dos que estan ai.
No te duermes osito?
y lo recomiendo, porque é precioso, é moi delicado.
Eu recomendario para todas a idades.

Noelia 6ª

Anónimo dijo...

Eu leín 3contos un foi ``el dueño de la luz´´ outro ``encender la noche´´ e outro ``no te duermes osito? encantaronme! gema

Anónimo dijo...

Ola somos amigos de gema e dicimos que non contou ningun conto asique q no mienta.
saudos

Paloma de 4º dijo...

Ola,me encantou o conto "el dueño de la luz"é moi bonito.un saúdo Paloma de 4

Ana Mº 2 ciclo dijo...

Meu pai e do sitio donde procede o `El dueño de la luz´
Es de Venezuela Caracas.



Ana 2ºciclo

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,