luns, 13 de outubro de 2008

Aquí está o amigo Mateus


Amigas e amigos:
Ao longo dos meus anos teño escoitado muitos cantos para arrolar os nenos. Sei que moitos deles se transmiten entre xeracións diferentes da mesma família (os bisavós cantan asi aos avós, os avós fan iso cos pais, os pais cos seus fillos, e asi seguido): son unha das mellores maneiras de traspasar o tempo coa serenidade que dá a voz dos seres queridos cando se necesita.

Eu deixo-vos aqui esta que me emociona ainda hoxe. Estou seguro que todos, especialmente os avós, recordan letras ou melodias deste tipo: asi que vos propoño que deixemos neste blog as que coñezamos para alegrar-nos o corazón. Que vos parece?

11 comentarios:

Anónimo dixo...

A miña avoa cantaba:

Dúrmete, miña neniña,
que aí che ven a reina moura,
chamando de porta en porta,
por ver os nenos que choran.

Anónimo dixo...

Outra cancion para durmir aos nenos:

Duermete niño
duermete ya
que viene el coco
y te comera.

Anónimo dixo...

Esta canción la encontre en un libro mio:

La loba, la loba le compró al lobito un calzón de seda y un gorro bonito.

La loba, la loba salió de paseo con su traje rico y su hijito feo.

La loba, la loba vendrá por aquí si esta niña mía no quiere dormir.

Anónimo dixo...

Soy Cristina

Esta cancion la puse yo lo que pasa que puse anonimo sin querer.

Esta canción la encontre en un libro mio:

La loba, la loba le compró al lobito un calzón de seda y un gorro bonito.

La loba, la loba salió de paseo con su traje rico y su hijito feo.

La loba, la loba vendrá por aquí si esta niña mía no quiere dormir.

Anónimo dixo...

Aquí va un trocito de una canción de cuna muy bonita (dedicada muy especialmente a "mis" peques de Infantil) que encontré en youtube:

Duerme, duérmete, ahora duérmete
sueña con cada flor que hay en la pradera,
sueña con el gavilán,
con blanquita,
con la noche azul...

Si queréis escucharla, podéis hacerlo en youtube: "CANCIÓN DE CUNA HEIDI"

MARTA

Anónimo dixo...

cancion

Anónimo dixo...

mama de David y de Victor:
Soy el anonimo anterior.Queria que escucháseis esta canción que mi madre les cantaba a mis hijos cuando eran pequeños,aunque cambiando un poco la letra porque la canción se refiere a una niña.
Picar en la palabra aquípara escucharla y ver el vídeo.

Anónimo dixo...

stmamá de David y Victor:
Perdon, me equivoqué de video.Es
éste.

Anónimo dixo...

Hai un fermoso canto de berce que dí:
Non te troco meu meniño
non te troco meu amor,
nin pola prata da lúa
nin polo ouro do sol.

Anónimo dixo...

Esta es una canción que ví en un libro y me gusto muchoy dice así:

Calla mi vida,no hay que llorar,duerme y sueña feliz.Siempre tú debes mi arullo llevar,así yo estaré junto a ti.

Noelia 6ª

Anónimo dixo...

Moi ben, moi ben. E os avós? Non me digades que non sabedes máis dunha canción... A ver se teño que vos facer cóxegas... meus compañeiros de idades...
Mateus