venres, 13 de xaneiro de 2012

UNHA FESTA EN FEMININO E SINGULAR!!

O día 21 de decembro tiven ocasión de comprobar canto e de que maneira, aprenderon as nenas e nenos do colexio todo o que lles propuxen no caderniño de traballo.
Así que, para comezar ben o día, regaleilles unhas carpetiñas para protexer este e futuros proxectos.


A media mañá, comezaron a chegar as familias, mamás , avoas, papás, avós, padriños..., e algún que outro recen nacido  irmanciño .
Todos nervosos, concentrados, ilusionados, os alumnos demostraron que como artistas non teñen parangón no panorama audiovisual galego e parte do estranxeiro.
Aquí están as fotos que o demostran.




Unha vez pasadas as vacacións, vou comezar a pensar no próximo proxecto.... ¡idevos preparando!

19 comentarios:

Kenyara,Alex Lamas,Diego dixo...

Maruxa Mallo
la atuacion de Maruxa Mallo
nos gustó mucho , porque nos gusto cuando los niños pequeños hablaron muy gracioso.

Laura,Sara,Ana. dixo...

¡Ola Rato!a nosa actuacion favorita foi Yo Ming, tamén os debuxos,porque os fixeron os nenos e as nenas.

Claudia,Maria ,Damián ´Marcos. dixo...

La ratita presumida,porque lo hicieron muy bien y nos gusto mucho, cuando se dieron un beso.

Alejandra,Lara,Lois,Noemi, dixo...

Yo Ming,una historia preciosa y unos dibujos creativos y además lo
dijeron perfecto.Creemos que es una
historia muy dificil de aprender, pero ellos lo consiguieron.

Brais,Milena,Alex S.Lucas dixo...

Querido Rato,alegramonos moito de que te gustaran as nosas actuacios.A nós gustaronos moito atuacions de Concepcion Arenal ,porque o fiseron moi ben os nenos e nenas de 3º e 4º.

Ana de1º dixo...

¡Ola Rato!a miña actuacion favorita foi a ratiña presumida porque a miña irma fixoo moi ben.

Fatima dixo...

Rosalia de Castro, porque nos gustó mucho,cuando lo hizo Cludia de 2º.

antia de infantil dixo...

¡ola Rato¡ a miña actuacion favorita foi Rosalia de castro porque Ana de 1º ofixo moi ben.

Kenyara (2º) :) dixo...

hamin me gustou maruxa mallo porqe
la hermana de maria blanco lo dijo muy gracioso

ALEX.L. dixo...

micole es elmejor de l mundo

Alba Dopico dixo...

Gustoume moito a que fixeron os nenos de 5º e 6º

Dami y Alex dixo...

Me gustaron mucho todos los cursos, pero la que mas me gusto fue Rosalia de Castro.

Sara Buedo Fdez ( 6º) dixo...

A min encantoume tres :
A nosa, a de Maruxa Mallo e a
Ratiña Presumida.
Estabamos todos guapiños !!!!!!!!!!

BRAIS dixo...

Me gusto mucho la actuacion de Yomig cuando hablo ADRIAN MONTERO por que hablo muuuuuuuuuuuui gracioso

ana 1º dixo...

Me gustou moito todas as actuacions ,pero me gustaron dous yo ming, y lode 5º 6º tengo el mejor cole del mundo

Yelinez dixo...

A mi me gusto mucho " A ratiña presumida", por que lo hicieron muy bién.

Alejandra dixo...

Hola Raton, verás, solo quería decirte que gracias por el cuento chino ha sido bonito escucharlo bueno adiós.

ana de 1º dixo...

¡Ola rato¡ gracias por el vidio que nos pusiste en pasa paxina lo bimos y nos qusto mucho bicos ana.

María Díaz dixo...

Rato, estou moi nerviosa.Aber que nos toca neste trimestre.