Biblioteca escolar José Cornide Saavedra - A Coruña

lunes, 25 de enero de 2010

Este era un gaiteiro...

Este era un gaiteiro
que iba polo monte...
ti queres que cho conte?


O venres a nosa Hora do conto convertiuse nunha oportunidade para coñecermos a Dubi, profesor na Escola municipal de música, saxofonista... e gaiteiro!!

Ramiro, o pai de Alba, é amigo de Dubi e foi quen se ocupou de traérnolo. Dubi amosounos unha gaita antiga; montou outra, peza a peza, diante de nós; tocou unha Alborada, unha Foliada e unha Muiñeira... e mesmo deunos a oportunidade de soprar a algúns.

Moitas GRAZAS, Dubi e Ramiro, por tan grato e valioso encontro.







6 comentarios:

Anónimo dijo...

Moitas grazas Dubi por vir ao noso cole. Eu non puiden ir porque estaba pachucha. VIVA O GAITEIRO DUBI!!!
De Alba T

Pai de Alba dijo...

Boa noite. O meu único mérito é ter a este magnífico ourive da beleza como amigo.
Parabéns, Dúbi, por seres desta maneira.

Anónimo dijo...

eu sinto-me agradecido a todos vós por me invitar! o Gaiteiro

非凡 dijo...

I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,

Anónimo dijo...

dubi grazas por deixarme tocar ha gaita gustoume moito grazas