Biblioteca escolar José Cornide Saavedra - A Coruña

sábado, 15 de noviembre de 2008

O Rato tamén foi ao MUPEGA




Vós non me víchedes, pero eu tamén fun:
Agocheime nunha roda do autobús, comín un cachiño da tarta da avoa na viaxe, entrei tras a gravata dun avó no museo, escribín co plumín, borrei unha pizarra, senteime nunha silla da escola do ferrado, xoguei ás chapas, rodei nun aro e corrín nuha carrilana.
Pero, sobre todo, disfrutei das olladas cheas de brillo de vintecinco avós e avoas, que puxeron todo o seu empeño en lembrar e contar,e que nos regalaron un día feliz aos nenos e nenas, aos mestres... e a min.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

que bonita experiencia!me parece precioso que ayudeis a los niños a formarse y crecer como personas con unos valores tan importantes como los vuestros.un beso desde Canosa-Rus-Coristanco

Noelia 5º dijo...

Hola
esta excursión foi maxica...
Aprendemos moito, grazas a os avos que nos acompañarón.

Anónimo dijo...

vengo leyendo vuestro blog, vuestros comentarios y la verdad es muy emocionante, ver que entre todos estaís consiguiendo que estos niños-as, sean unas personas muy "bonitas", y el día de mañana todos llevarán este colegio y todas sus vivencias en sus corazones. Felicidades!!!

Ana 4º dijo...

Os avos xogan conmigo. Me encanta estar con eles.
A excursion foi... foi...maxica. Os avos nos enseñaron moito sobre a sua escola .Aos de 4º curso nos encantou a excursion.

Vanessa 6º dijo...

Nesta excursión paseino fenomenal.
Fixemos un montón de cousas moi divertidas, aprendemos moito grazas aque tamén furon os avos dos nenos e nenas do colexio.

kenyara dijo...

hola son kenyara e gustoume moito a escursion coa miña avoa e mais os dos meus compañeiros,paseino moi moi ben.

gustame moito ir de escursion coa miña profe e os meus compañeiros, cantamos moito e ensinaronnos moitas cousas.

bicos a miña profesora e os meus compañeiros

ARIS6º dijo...

Esta excursion foi estupenda cos avos e avoas dos nenos,eu me la pasei xenial y quisiera repetirlo otra vez

Ever Farit Saucedo Yunis dijo...

O que mais me gustou é o trompo e tamen escribir com pizarrillo e tamen con pluma e tamen tres en raia pero lo qe mas megusto es como veiamos en una pantaia grande o colexio de antes.

MARCOS MOURELLE ENRIQUEZ dijo...

O QUE MAIS ME GUSTOU DA EXCURSION AO MUPEGA FOI ESCRIBIR CON PIZARRILLO E TAMEN XOGAR CO TRONPO EO BRILE E VER COMO ERAN AS CLASES ANTIGAS

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,

CLAUDIA dijo...

GUSTOUME MOITO O VIDEO