Biblioteca escolar José Cornide Saavedra - A Coruña

viernes, 30 de mayo de 2008

A primeira vez que...

Desde o terceiro ciclo de primaria queremos achegarvos este álbum que temos na Biblio e que nos gusta moito.
Utilizámolo como modelo na clase de lingua e, tentando imitalo, atrevímonos a escribir nós tamén. Baixo a imaxe vai parte do resultado: textos feitos por algún de nós.




La primera vez que subí en autobús, piqué tres veces el billete. Para estar segura.
Luego me subí en las rodillas de papá y le besé tres veces. Para estar segura.




A primeira vez que vin unha noiva co seu vestido tan grande, metinme debaixo para rexoubar. A noiva asustouse. Enfadouse. Ao final, riuse. Creo que non me pagou a pena o que vin... pero estábase quentiño.

A primeira vez que me peiteei soa, mireime ao espello e vin que tiña o floco moi longo. Corteino. Despois xa non estaba tan longo.

A primeira vez que me queimei co cigarro que papá estaba fumando, non me doeu. Á miña man, si.

A primeira vez que montei na bici, fun dar co único bache do parque. Baixei da bici. Non volvín a achegarme a ela.

A primeira vez que tiven un bote de ketchup, tireillo ao meu pai. ¡Púxose vermello!

A primeira vez que vin unha araña, boteime a chorar. Mamá díxome que a araña era a miña amiga. Agora xa non choro, pero tampouco a quero de amiga.

A primeira vez que me botei a nadar foi porque o meu irmán me tirou á auga. Cando el se meteu, tentei afogalo.

6 comentarios:

Marina dijo...

A primeira vez que oín falar desto das bibliotecas escolares (non fai tanto diso), pensei que sería compexo e difícil, agora sigo pensando que é difícil, menos complexo do que imaxinei, pero sobre todo moito máis reconfortante, é como estar na casa. Grazas a xente coma ti Juana e os teus nenos tal vez logremos que non só que lean senón que amen o que len.

Noelia 5º dijo...

La primera vez que... me perdí en un centro comercial , empecé a llorar,a patalear.Toda la gente se quedo mirándome como si no existiera nadie mas.Solo yo.

Vanessa 5º dijo...

Hola querido rato:
gustoume moito contar a nosa primeira vez de cousas que nos pasaron de pequeniños.A miña primeira vez... esta públicada no blog.Espero que ao leer a nosa primeira vez que te rias un pouco.
Un bico.

marta dijo...

A primeira vez que...me chamaron para ir a un cole estaba mortiña de medo e de nervios, deu a casualidade de que fun parar ao cole "José Cornide Saavedra", na que traballa un profesorado marabilloso e moi comprometido coa súa tarefa. Dende o primeiro día sentínme como se levara alí toda a vida. Aprendín moitísimo de cada un de vós. Sempre gardarei un gran recordo de este o meu primeiro cole.

Anónimo dijo...

A primeira vez que me perdín en TOYS R ARUS despisteime e unha chica levoume a onde cobran os xoguetes chamaron os meus pais polo microfono.

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,