Biblioteca escolar José Cornide Saavedra - A Coruña

lunes, 18 de febrero de 2008

trasno Mateus, raíña sereíña... e quen sabe cantos máis

Queridos amigos e amigas:
Xa sabía eu que convidar ao meu amigo trasno Mateus a participar no noso blog era unha boa cousa.
Ven sucedendo que as súas adiviñas, ademais de compracernos a todos nós, chamaron a atención dunha sereíña anónima, que a cotío, lle responde nos comentarios.
Pois ben: nesta última ela atreveuse a xogar tamén. Víchedes a adiviña que ela nos propón? Por se non foi así, escríboa eu a continuación:
Amigo Mateus:
o teu xogo, eu xogo
¿xogas ti o meu?
¿Que cousa, é esa cousa,
que entra no río e non se molla?

Polos bosques libres do mundo enteiro. Saúdos da raíña sereíña.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Coma unha raíña
hoxe me sinto
sen duda,neste sitio,
nestes mares,
e nos que vos querades,
sempre me atoparedes.


Miles de gracias por prestarme atención, eu dende logo, xa desde fai tempo vola presto a vos. Unha delicia esta páxina que paso con alegría case tódolos días.

Bicos da raíña sereíña

bruno e daniel 6º dijo...

A resposta é moi fácil: a sombra.

vanessa 5º,liseth y nerea 6º dijo...

Nós cremos que é o reflexo.

Mateus dijo...

E será, querida sereíña, o mesmo que
Sobe á montaña e non cansa
E que chove e non ten frio?

Quen sabe?

Anónimo dijo...

rapaces e raparigas,
mateus amigo meu,
o que é vo lo digo:
os raios do sol.

Bicos a miles dende os meus mares.

a raíña sereíña

freefun0616 dijo...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,